בתהליך למידה זה המורים ילמדו להעניק למשימות לימודיות מעטפת משחקית, באופן שיאפשר לתמוך בקידום של מיומנויות חשיבה מסדר גבוה, לקדם למידה עצמאית ורכישת ידע בתחום הדעת, לפתח גמישות מחשבתית, להגדיל מעורבות התלמיד במשימה הלימודית, לפתח עבודת צוות, שימוש במיומנויות בין אישיות ולחזק את תחושת החוסן והשייכות בקרב התלמידים.
המורים ירכשו כלים לתכנון משחקים כגון מפות חשיבה, משחקים תחרותיים וחדרי בריחה, תוך יישום העקרונות הפדגוגיים העומדים מאחורי המשחק הלימודי. כל משתתף יתכנן ויפעיל משחק לימודי בכתתו בהוראה פנים אל פנים, מקוונת או בסביבה חוץ כיתתית וינתח את ההתנסות מנקודת ראות התלמיד והמורה.